Catatan

Menunjukkan catatan yang berlabel Vacation

Tanjung Tuan Port Dickson

Assalamualaikum, Ermm trip nie aku plan dengan wife nak bercuti jap ke PD.Lama dah tak jumpa ooooiiii.Niela orang cakap atas "tuntutan kerja."Mana nak stay belum confirm tp insya Allah will arrange soon. Aku ambik wife dan anak di LCCT kemudian akan terus ke PD.Tapi sebelum tue rasanya nak singgah di Masjid dekat KLIA jap lama dah tak singgah sana.Last masa aku ambik bini untuk celebrate raya Qurban 2009.Masa nak hantar bini dan anak balik Bintulu masjid tu tengah maintenance. Apa-apapun any update akan tercoretla disini kemudian...........

Perjalanan Ke Kuala Terengganu

Imej
Assalamualaikum and good day, Harini aku sekeluarga ke KT.Aku saja jer try jalan Nyabor,Mukhtafi Billah Shah highway...........nah kau menyesal sekejap.Bukan apa jalan macam ada periuk api kena elak kiri kanan.Mungkin dalam proses nak siap kot.(kot apa, aku lalu dalam tahun 2003 pun mcmtu jugak hehehe) Disebabkan hujan tak henti-henti aku tak berapa berani nak berenti mana-mana kot air naik tengah-tengah jalan pitam dibuatnya nanti.ga Aku tengok kiri kanan air dah nak penuh sungai.Ada juga sign board "BANJIR DIHADAPAN" dah di letak di tepi2 jalan dan sebelum jambatan.Walau bagaimanapun Alhamdulillah kami sampai seperti yang dirancangkan. Gambar sepanjang jalan tak ambik sebab ujan sampaila la nie belum surut-surut.Takpela aku lepak dulu sekeluarga di Grand Continental KT.