Rumah Baru

Tadi petang sebab boring sesangat aku ajakla bini aku pergi tengok rumah yang aku beli last year dari BBC.Klau tak salah no 328 IRIS Apartment,Bintulu.
Masa aku beli tu masih dalam pembinaan sekarang dah nak siap kot.Aku terjumpa ada uncle dalam on site office lepas aku tanya dia agak2 bila boleh duduk?(sbb nampak mcm bos kontraktor binaan)Dia cakap bulan depan.Ermm esok bukan bulan depanke? :p
Aku try survey pastu nampak pintu tak kunci aku masuk jela jengok rumah yang aku dah tempahtu.Kebetulan bini aku ada bawa hset cam dia aku snapla sikit walaupun blum siap sepenuhnya.






























Ulasan

  1. Kepada yang rasa nak menyewa rumah aku bolehla kot contact aku di sini.
    Aku prefer muslim/muslimat samada bujang @ berfamily.
    Nak masuk bulan 12/2009.Sewa RM 550 Ada 3 bilik,master bedroom ada bilik air dan satu tandas luar.Built in wardrobe setiap bilik.Built in kabinet kat dapur.
    1st floor kata orang putih tingkat 2 kata orang melayu.More privacy dan lot tepi pulaktu.

    BalasPadam
  2. Hi. Rumah available tak. Tgh cr rumah sewa kt sana.huhu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Any Comment?Just write up.

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride