Sesak Nafas

Tadi dok sembang-sembang dengan kawan kat kedai area Medan Jaya dgn member2,Zaidel dan Musa.Dok cerita kesah masing2.Semua topik masuk, biasala jarang jumpa.
Tapi bila masuk bab kesihatan aku dah bimbang ckit,mana tak cuak dah banyak kes aku dengar pasal cerita sesak nafas kat Bintulu ni dan skang yang terlibat ni semua taulan terdekat aku ni.
Mula2 aku sampai Bintulu ni pun aku dah dengar pasal benda2 ni tp aku ignore je sbb tak kena kat aku atau org terdekat.
Nak ckap bahasa senang udara sini tercemar tahap teruk.Sapa2 yg ada asma ckit2 tu aku advise tak payahla datang sini kot takut makin teruk.
Niela antara yang menyebabkan aku membuak buak nak bawa anak bini aku balik kampung aku.
Ngeri sangat aku dengar dari kawan2 aku yg mengalami dan terpaksa menempuhi kejadian tu.
Ya Allah tabahkanla hati2 mereka menharungi cabaran dan dugaan Mu.Amin Ya Rabbal A'lamin

Ulasan

Catat Ulasan

Any Comment?Just write up.

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride