Termenung nak Balik

ASSALAMUALAIKUM,
HEHE teringat betul aku kat anak aku ni...............
bila la hari Rabu ni.Macam nila kalau jd macam aku ni.
Aih takpe balik nie dah macam-mcm plan ada dalam kepala aku ni.
Apa yek...erm nak beli mop ngan penyapu lembut untuk nak sapu kat rumah baru sewa aku tue di kuartes JBA sg Mentiga.
Penyapu lidi aku dah "raut" sebelum aku balik kerja aritue.Raut tue mungkin perkataan orang2 utara yg maksudnya perbuatan memisahkan sesuatu yg kita tak mahu.Sbg contoh memisahkan daun kelapa/sawit dari lidinya,atau buluh yg hendak di haluskan untuk di jadikan penyapu.Tapi la nie jarang sgt aku jumpa penyapu yg di buat dari buloh,mahal kot...maksud aku bukan batang pemegamg dia tp yg kat bawah tue.
Apa lgo owh..ya itu dia aku nak pi register ambik MUET kat PPD Pekan Pahang.Haha dah tua2 pun nak ambik MUET lg.What to do-Requirement nak ambik degree and compulsory for graduate.Takpela aku letak je sbg salah satu azam aku tahunni.
Niela gambar aku dok termenung nak tunggu waktu balik.









Bukan apa teringat dan terkenang si "Albaab" ni.
Bagi org yg kerja macam aku ni rasanya faham kot perasaan aku waktu-waktu macamni
p/s- emosi la pulak takpela 3 hari lagiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ulasan

Catat Ulasan

Any Comment?Just write up.

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride