Tunggu Masa

Dalam dok tunggu masa ni terpikir pulak aku sampai bila la nak kerja macamnie, tp aku bsersyukur sesangat sbb masih di beri kekuatan untuk menggalas tugas sebagai hambaNYa dan Abi kepada seorang anak (buat masa ni)dan seorang suami kepada seorang isteri.
Yala bila lagila nak mendekatkan diri padaNya melalui kelas2 agama dan menambah ilmu dunia dan akhirat.Memangla teknologi di hujung jari dengan internet,cd,mp3 dan sbgnya tapi pengajaran secara live dia punya feel tue lain sikit.(rasa akula,orang lain no comment).
Takpe2 insya Allah aku akan cuba selesaikan target aku sepanjang berada di PMO ini.Mungkin ini juga ujian untuk aku mengotakan janji aku dengan isteri suatu ketika dulu untuk mendapatkan sesuatu dari penghijrahan aku dari Sarawak ke Negeri Pantai Timur ini.
Erm sebenarnya tunggu masa apa nie?Suspen je bunyi kan?
Tak ada yang suspen ini dia masa untuk..............

Daripada Abu Hurairah RA : Rasulullah SAW ditanya, apakah solat yang paling afdhal selepas solat fardhu? Baginda menjawab, “Solat pada pertengahan malam.” Kemudian ditanya lagi, apakah puasa yang paling afdhal selepas puasa Ramadhan? Baginda menjawab, “(Puasa pada) bulan Allah yang kamu gelarkan sebagai Muharram” – Diriwayatkan oleh Muslim, Ahmad dan Abu Daud.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride