PD Update

Salam,
Seperti yg di janji aku pun pila ambik bini aku di LCCT untuk bercuti ke PD.Kebetulan 14/1/2010 adalah hari keputeraan YDPB Negeri Sembilan so public holiday dan penuh sesakla pantai di PD.Sebagaimana rakyat yg mempunyai sistem beraja dan berpelembagaan, walaupun aku bukan orang nogori 9 tp patik totap nak ucapkan semoga baginda sentiasa panjang umur dan di beri keazaman,kekuatan dan di beri petunjuk oleh Nya untuk memerintah nogori yg makmur itu.

First food aku di PD









Niela aktiviti yg sempat di buat.........ala orang ada anak kecik ckit2 jela dapat bergerak kan.
Sempat juakla "ngabas"= melawat kata orang kakak mak aku dgn gelaran Mak Ndak.Pak Ndak aku ex army kor armor dulu.la ni dok mengajar bahasa arab di masjuid kat rumah dia Perumahan Sungkala.
Sempat jugala merasa Satay Kajang di PD?????
Ok la tu dah sampai sini di punya kajang................ala bukan jauhpun








Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride