Assalamualaikum,
Heheh ADAM DARWISY tak lama nak dapat adik baru.Saje je pi scan kat klinik aritu kat Kerteh sebelum naik ke TINGGI platform.Keputusan dia seperti yang di ramalkan.
ABANG SULONG AKU + ABANG SULONG BINI AKU = ANAK SULONG KAMI ADALAH HERO
ANAK KE-2 (AKULATU) LELAKI + ALLAHYARHAM ABG BINI AKU = INSYA ALLAH ANK KE2 LELAKI JUGA.

Maksudnya teori orang lama ni boleh pakaila.Apapun kami mengharapkan keberkatan,redha dan rahmat dari Mu ya ALLAH dengan kehadiran cahaya mata ini menambah lagi seri dalam alam perkahwinan dan rumah tangga kami.

p/s Bini aku cakap dia takde geng lagila nampaknya.Dalam rumah kami ada 3 hero dan seorang heroin.Takpe next time kita tambah lagi :p
BAB ni suspen ckit sebab
ANAK KE-3 KLUARGA AKU LELAKI + ANAK KE 3 FAMILY BINI AKU(BINI AKU SENDIRI)= ??????

TUNGUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride