Damage Control Team Training at Telok Kalong

Assalamualaikum,hehe petang semalam baru aku sampai ke Rumah dari Kerteh.Saje je aku nak test kereta Zaharuddin dgn "Pijo" (Peugeot 406) dia.Mak ai.... bedesup dia pecut : ).
Sampai kuantan Hujan lebat ckit.Tiba2 hset 3315 aku berbunyi .Mak aku kirim beli keropok lekor.....alamak dah sampai Kuantan dah ni tp demi tidak mengecewakan harapan seorang ibu aku singgah la jap kat batu lapan(8) kalau tak salah, aku belila keropok.Boleh tahan tak sedapnya :(   .Takpela janji ada.

Pasal training tue aku tak nak komen sangat tp yg frust ckit macamne aku boleh tertinggal aku punya kemera dahhhhhhhhhhh.Takpela nanti naik laut aku uploadla gambar2 kalau line sana megizinkan.Maklumla line macam biskut kejap ada kejap takde.Sometime picture can give you more words rather than one picture.
Yang aku tau dan aware training mcmnie memang memenatkan tak kirala dimana aku berada samaada di Borneo maupun di Semenanjung Malaysia.

Aku berdoa dan berharap agar apa yg kami orang belajar pasal "lawan2" api nie tak akan di pakai sampai bila2.Biarla kami ada ilmu tapi bab2 nak guna pakai ilmu biarla tak payah langsung.Bunyi agak pelik tapi Kenapa?Orang2 seperti kami sahaja yg tau kerana ianya akan melibatkan banyak nyawa dan pengorbanan. 




 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride