Pendaftaran Perniagaan di SSM


Assalamualaikum,
2-3 hari lepas saya adalah pergi SSM untuk daftar perniagaan ,la senang je rupanya.Yela macam saya ni tak berapa tau sangat jadi rasa macam payah.Alhamdulillah sekarang kesedaran orang untuk mendaftar perniagaan semakin meningkat dan pendaftaran pun mengambil masa yang singkat.Tabik spring untuk mereka yang bertugas di pejabat SSM di Kuantan.
Dan akhirnya terbitla “DAIYAN ENTERPRISE”  Sebagai nama perniagaan kami untuk masa hadapan.Bentuk perniagaan masih  dalam kepala dan belum diterjemahkan dalam bentuk reality.Nanti dah menjadi saya akan publishkan Insya Allah.
Sampai je rumah tok wan (panggilan cucu untuk ayah saya) terkejut jugala saya bila lihat lori yang saya pandu 8-9 tahun lepas patah pinggang.Kesian lori tu, yela mungkin dah sampai masa dia "berehat" kot

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride