Tinggi di PM 9

Assalamualaikum,
Sekarang ni saya berada di area PM 9 sektor, pada yang biasa dan kepada yang tau mesti dapat bayangkan "ketuaan",kawasan dengan besi dan struktur yang karat dan agak mengerunkan.Bagi yg tak tau ia adalah kawasan carigali minyak dan gas bagi esso suatu ketika dulu.Sekarang stesen minyak esso pun dah jarang jumpa kan?Begitu jugalah di kawasan ini.
Trip ni tak bawa kamera jadi tak adala gambar buat masa ni tp itu no 2, yang penting skali dapat abiskan apa yang di targetkan utk thn ini insya Allah.
Trainee tak ramai pada pandangan saya, dan mereka beruntung dapat trainer yang berdedikasi pada anak bangsa sendiri.
Sebenarnya nak tulis pasal saham tp line internet asyik disconnect jer last2 fed up malasla nak tulis lagi.kebetulan rezeki malam ni dapatla pulak line dia maka ambikla kesempatan ni menulis apa yang terlintas di kepala.
BANJIR dah melanda negeri2 di utara maka ada baiknya negeri2 pantai timur bersedia.Maknanya balik ni saya kena prepare emergency plan untuk ayah,anak2 dan isteri bagi menghadapi kemungkinan banjir (kita berusaha,Allah menentukan)
Apa2 hal solat hajat dulu agar di jauhkan segala bencana yang diketahui atau tidak dan di berikan kesihatan yang baik dan rezeki yg berkat.Amin.
Saya kena berfikir dulu emergency plan saya..... sehingga bersua tulis lagi.
End text. 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride