Communication

Tempat kerja aku communication break down.Kesianla bini aku dok tunggu aku call dia.Dia call aku off course tak dapat punya.Last2 bos aku buat decision yg kami boleh pakai emergency line untuk contact family untuk explain dan beri no for” emergency only “ aku ulang emergency only.Korang bayangkn tinggal satuje line yg boleh pakai terasa betul-betul jadi cerita lost world,dah macam talian hayat.

Aku sempatla beratur untuk buat panggilan mcm nak beli tiket komuter kat Central dan bgtau wife aku pasal kejadian ni,diapn dok bimbang sbb 3 hari tak ada berita langsungkan.Telefon tu satellite abih… boleh kata sapa kat laut cina selatan yg pakai radio time tu semua aku boleh dengar sampai bini akupn naik serabut tp nasib dia cam suara aku,dahtu suara delay.Mcm cakap dalam radio pulak rasa.Sorang cakap..sorang dengar dan begitulah seterusnya.Cas dia boleh tahan RM 7.5 /minit.Yang call caj yang terima call pun kena caj tp kurang ckit dari si pemanggil.

Sbbtula aku selalu cakap kat kawan-kawan yang nak kerja offshore kononnya.. bukan stakat kita je yang kena kuat mental,isteri dan anak2pun mesti sbb anything can happen drastically,lost contact,dan macam2lah tapi minta simpangla semoga semuanya selamat.

Niela activity aku sepanjang bulan nie di tempat kerja nak cerita pun malas juga tp cukupla gambar

sebagai pengganti bicara.







1. Minum pagi dulu baru kerja 2. Nie aku dan Halim MCI





3.Nie aku dan Safri nak balik dari tmpt kerja

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride