Perjalanan Ke Kuala Terengganu

Assalamualaikum and good day,
Harini aku sekeluarga ke KT.Aku saja jer try jalan Nyabor,Mukhtafi Billah Shah highway...........nah kau menyesal sekejap.Bukan apa jalan macam ada periuk api kena elak kiri kanan.Mungkin dalam proses nak siap kot.(kot apa, aku lalu dalam tahun 2003 pun mcmtu jugak hehehe)
Disebabkan hujan tak henti-henti aku tak berapa berani nak berenti mana-mana kot air naik tengah-tengah jalan pitam dibuatnya nanti.ga Aku tengok kiri kanan air dah nak penuh sungai.Ada juga sign board "BANJIR DIHADAPAN" dah di letak di tepi2 jalan dan sebelum jambatan.Walau bagaimanapun Alhamdulillah kami sampai seperti yang dirancangkan.
Gambar sepanjang jalan tak ambik sebab ujan sampaila la nie belum surut-surut.Takpela aku lepak dulu sekeluarga di Grand Continental KT.




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride