Simptom-simptom....

Assalamualaikum and very good day,
Hari ni ni laut Cina Selatan amat tenang skali tapi sayang tak setenang perutku.Entah sejak subuh yang aku perasan aku terasa mual yang amat sangat.Bila chef cook ajak makan semalampun aku tolak biasanya aku nang kaki makan especially dalam kapal.
Pagi tadi atas rig menu nasi minyak ikan kayu,tengok ikan pun aku dah tak ingin bukan nak kerek@berlagak tapi entah macammana timbul perasaan begitu.Tiba-tiba aku syak something...................jeng jeng tum tum tam dam dam dun
hehehe thrill sikitla kan
Pada pengalaman aku yang lepas-lepas macam bermaksud bini aku mengandung,eh adake isteri mengandung suami alahan?aku dulu memang 101% tak percaya benda2 mcmni biasala orang moden katakan.Tapi dah kena skali dengan batang tubuh sendiri baru tau haha.Bini aku rilek je sepanjang megandung anak kami, aku pulak lebih2 tak boleh bau itu,tak boleh bau ini especially ikan diulangi ikan!
Nie dah dikira simptom yang sama ni so aku suruhla bini pergi cek kot2la mengandung lagikan.Jika isteri tercinta aku megandung maka akan bertambahla la lagi aku punya zuriat,dan jika tidak pun takpela aku tetap bersyukur kerana Allah know better than us.
So aku kenala tunggu result dari isteri tersayang.
Tungggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride