Kad Kredit-Keperluan,Kemahuan,Ke"eksenan"

Assalamualaikum,
Sengaja pilih tajuk biasa-biasa ni sebab semalam baru terima kad kredit dari Bank saya mesti pilih.Sebelum ni memang dah pakai pun dari Bank merah merah dan yang kedua dari bank kuning.Bank merah sepanjang saya pakai memang puas hati sehingga di upgrade saya punya limit sampai bebelas ribu.Kemudian saya terminate sebab saya tak ada akaun dengan bank ini jadi nak bayar asyik kena pergi mesin ATM.
Kedua pakai bank kuning sebab konon pakej masa beli kereta,hampeh hari ini ambik esok terus kena RM 50.Sabar ajelah kan tapi dalam hati @#$$%%^&.Tapi yang paling tak bestnya tiap-tiap bulan ada jer makhluk dari planet mana entah telefon tanya soalan itu ini,promosi baik dan entah apa-apa lagi,akhir perbicaraan minta no kad kredit....Kalau korang kena macam ni tiap-tiap bulan apa korang nak buat? - Sila jawab di shout box @ comment kalau rajin.Nanti kita hantar ke Aduan Rakyat


Terkini pakai yang islamik punya.Nak cerita panjang pun belum boleh lagi sebab tak pakai lagi.Ada yang menarik nanti kita akan kongsikan.

p/s : 3 "ke" akan dimasukkan ke tulisan akan datang insya Allah dan ianya adalah pandangan dan pengalaman peribadi semata-mata.




End of text.

 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride