Sekolah dan Persekolahan di Qatar 2 Setengah

Assalamualaikum,
Selamat tahun baru hijrah 1436H untuk semua umat Islam di dunia.
Alhamdulillah, Allahu Akhbar,
 Anak ke 2 saya dah diterima masuk ke EMS.Terima panggilan pada Khamis lepas. Bergegaslah Ummi dia ke Muftah Center di Al Sadd untuk memebeli pakaian seragam untuknya. Ini bukan kejutan pertama untuk kami,sebab perkara ini berlaku kepada anak sulong kami juga. Sebabtu saya pesan pada isteri tercinta supaya bersedia dari segi mental dan fizikal. Terima kasih yang mendoakan yang terbaik untuk anak saya,semoga yang terbaik juga akan berbalik kepada kalian dengan RahmatNya.
 Seterusnya sambungan sekolah-sekolah yang berhampiran di kawasan Al-Wakrah sebelum saya meluaskan lagi penjelajahan saya ke daerah lain. Macam luas jer bunyi Qatar ni kan? Gambar membicarakan seribu kata.Gambar-gambar ni saya ambil kononnya untuk masuk pertandingan ABC Tour, yang mana penganjur mewajibkan peserta mengambil photo-photo yang mempunyai tanda rasmi seperti sekolah dan sebagainya. Boleh dikatakan kebanyakan photo adalah dikitar guna semula.(Eh ada ke ayat ni?)
http://umieabi.blogspot.com/
Modern Indian School Al Wakra.

http://umieabi.blogspot.com/
Qatar Academy  dibawah seliaan Qatar Foundation di Al Wakra

Hari pertama persekolahan Daiyan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride