Guarantee Letter & Hospital

Assalamualaikum,
Hari nie sebab ada kelapangan aku pergila jap dgn bini ke Hosp. Besar Bintulu.Alhamdulillah staff cukup ramah dan membantu.Mula2 tengok charge yg dikenakan utk Rakyat Malaysia-ok boleh diterima.
Selain itu sajejer tanya pasal ING ni kebetulan aku dah memang members(company beri dengan limit tertentu).
Diorang suruh aku call ING utk surat tue dan operator tu pun layanla aku sekejap.ING minta nama doktor tp orang kaunter cakap tak perlu,ING minta no pendaftaran,org kaunter cakap tak masuk wad mana ada no pendaftaran sebab hospital minta GL sahaja.Ish pening juga aku klau tak ngam macamni.
 Anyway aku ada terima SMS di 3315 aku petang tadi yg mengatakan pihak ING telah faxs ke hospital dan maksudnya esok terpaksala aku pergi skali lagi ke hospital untuk check semula surat tadi...tapi esok nak pakai apa yek?   
 Selain lawatan ke hospital kami pergila juga ke pasaraya terdekat untuk beli buat persediaan bini aku bersalin nanti...Bini pilih dan macam biasa suamila kena bayar hehehe.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Membuat Mee Laksa Itu Sendiri

Sekolah dan Persekolahan di Qatar

GST Ride ~ Getting "Shawarma" Through Ride